Optimalisatie van uw salesprocessen
Sales training, coaching en assessments voor sales
Verbeter uw verkoopresultaat
Sales vacatures en sales detachering
Meer resultaat door optimalisatie van uw salesprocessen en organisatie
Recente vacatures
inRegio Utrecht - Breda
Meer vacatures >

 

Cheque van € 4.000,-- voor Stichting Vier het Leven

Cito Benelux en Puur Sales schenken geld aan de stichting Vier het Leven

 

Verbeter uw verkoopresultaat!

 

Training & coaching

 

"Profsgroep heeft meegedaan aan sponsorloop tegen melanoonkanker, georganiseerd door PinkRoccade Local Government"

Bonny Ribbers - Account Manager

"Ze weten precies wat er in de markt speelt"

Bonny Ribbers    Account Manager
Lees meer...

Ralph Boymans - New Business Sales

"Oprechte interesse in opdrachtgever én kandidaat "

Ralph Boymans
New Business Sales

Lees meer...

Christine Dankbaar - Sales Manager Nederland

"Ik ben bewuster geworden van onze sales processen"

Christine Dankbaar
Sales Manager

Lees meer
Robbert van Ravenzwaaij - Senior Account Manager

"Pure bemiddeling met passie voor het vak"

 

 

Robbert van Ravenzwaaij
Sr. Account Manager

 

Lees meer...

Victor van Loon

"Puur Sales staat voor vertrouwen en betrokkenheid"

Victor van Loon  
Sales Consultant

Lees meer...

Simone van de Rovaart - Sales & Marketing

"Puur Sales; oprecht, open en enthousiast"

Simone van de Rovaart
Sales & Marketing

Lees meer...
Paul Lempens - Accountmanager

"Puur Sales: het verlengstuk van de kandidaat"

Paul Lempens - Accountmanager

Lees meer...

"Met een stap voorsprong het gesprek in"

Edwin Esveldt -
Account Manager
Lees meer...

"Passie en flexibiliteit"

Eerde de Swart - 
Sr. Projectmanager
Lees meer...

Sales tips | account managers

  • Luisteren naar de klant
    Probeer als Account Manager niet te veel aan het woord te zijn, maar vooral goed te luisteren. Dit kan bijvoorbeeld via non-verbale communicatie.

  • Vraag na een koopsignaal altijd om de order
    Koopsignalen kun je herkennen aan vragen zoals: In welke kleuren zijn ze verkrijgbaar of Wat is de uiterste leverdatum? Als Account Manager kun je hier handig op inspelen.

  • Emoties parkeren
    In sales is een onderhandeling nooit persoonlijk. Emoties halen je aandacht weg bij het onderhandelen. Het is dus belangrijk om je emoties te ‘parkeren’.

  • Open vragen i.p.v. gesloten vragen
    Door open vragen te stellen krijgt de Account Manager veel meer uit een persoon.

  • De kracht van herhaling
    Herhaling is een krachtig middel om iemand ergens van te overtuigen. Helemaal als je de ‘boodschap’ steeds anders verpakt maar daarmee wel herhaalt.

  • Gretig en geduldig tegelijk
    Gretig en geduldig zijn, straalt vertrouwen uit en dat geeft de klant een goed gevoel.

  • Wat betekent het voorstel voor de klant
    Uitleggen wat een product of dienst betekent, wordt gewaardeerd en is van toegevoegde waarde voor de klant.

  • Vertrouwen scheppen bij de klant
    Afspraken nakomen en interesse tonen zorgt voor wederzijds vertrouwen tussen klant en Account Manager.
Verbeter uw verkoopresultaat! Puur Sales contact Sales vacatures via RSS